Koszt dostawy to 149 zł na terenie całego kraju.
polski
polski
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

 

 

Odstąpienie od umowy

 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży którą zawarł na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje jednak  konsumentowi w odniesieniu do usługi w której przedmiotem świadczenia jest rzecz niefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta tj oznaczona jako wykonywana wyłącznie na zamówienie klienta poprzedzona indywidualnym ustaleniem z nim tak co do wymiarów jak i sposobu wykonania przedmiotu umowy.
  3. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia towaru Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  4. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno lub partiami, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy lub partii.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu na adres wskazany w § 2 niniejszego Regulaminu.
  6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty jak również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  8. Skutki odstąpienia od Umowy:
    a)      w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
    b)      w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
    c)      zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
    d)      Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    e)      Konsument powinien odesłać towar na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
    f)       Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, także koszty zwrotu towaru, jeśli ze względu na swój charakter towar ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
    g)      Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

Gwarancja, Reklamacje i Zwroty

 

  1. Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej. Wszelkie roszczenia gwarancyjne winny być zgłaszane za pośrednictwem adresu e-mail: beata.meble.reklamacje@onet.pl
  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu wykonywanego przez firmę kurierską będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy produktu.
  3. W przypadku niezgodności produktów z umową oraz w przypadku wad produktów, zgodnie z obowiązującymi przepisami reklamacje można składać za pośrednictwem adresu e-mail: beata.meble.reklamacje@onet.pl lub na adres:

MAR-STOL Mariusz Młot
ul. Wiosenna 1, 63-600 Kępno

4. Sklep zastrzega tolerancję wymiarów dla oferowanych mebli tapicerowanych od 1 do 3 cm.

5.  Celem ułatwienia rozpatrywania zgłoszonej reklamacji winna ona zawierać:

a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,

b) żądania sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,

c) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

7. Klient ma obowiązek przygotować reklamowany towar do zabrania przez kierowcę.

8. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie towaru do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie towaru na koszt Klienta na adres:

MAR-STOL Mariusz Młot,
Perzów 4a, 63-642 Perzów

Zasady dotyczące materacy

Gwarancją producenta nie są objęte:

  1. Wady produktu wynikłych z nieprzestrzegania przez Kupującego zasad określonych w ogólnych informacjach o użytkowaniu materacy.
  2. Wady produktu wynikłych z nieodpowiedniego przechowywania i transportu przez Kupującego.
  3. Zmian  naturalnych produktu powstałych wskutek jego prawidłowego użytkowania (wynikających z właściwości produktu).
  4. Wady produktu powstałych w wyniku samowolnego dokonywania przeróbek w produkcie.
  5. Wady produktu powstałych w wyniku zdjęcia pokrowca niepralnego.
  6. Zniszczenia, zabrudzenia lub pillingi na powierzchni pokrowca czy rozciągnięcie tkaniny obiciowej, który podlega normalnemu zużyciu w czasie użytkowania
  7. Wad produktu ze względu na niewłaściwie dobraną przez Kupującego twardość materaca. Nie obejmuje wymiany lub zwrotu materaca ze względu na niewłaściwie dobraną twardość materaca.
  8. Wad produktu powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania.
  9. O wadzie produktu nie stanowi jego zapach oraz dźwięk pracujących elementów materaca
  10. Przebarwienie pianki poliuretanowej, pianki termo elastycznej oraz lateksu, które powstaje w naturalnym procesie nie zmieniając właściwości użytkowych materaca ( wszystkie elementy piankowe materacy mogą zmieniać swój kolor pod wpływem światła, jest to proces naturalny, który nie powoduje obniżenia jakości Wyrobu).
  11. Specyficznego zapachu surowców, które ulatniają się w miarę użytkowania, (wszystkie surowce, kleje itd. użyte do produkcji materaca są bezpieczne dla zdrowia człowieka).
  12. Zmiany twardości czy odkształceń materaca poniżej 15% wysokości jego wkładu jest normalnym zjawiskiem i nie stanowi defektu fabrycznego,

 *również  ciągły punktowy  skumulowany nacisk, bez  możliwości  przemieszczenia użytkownika np. przy wąskich materacach użytkowanych przez osoby o dużej wadze

  1. Zniszczenie wkładu w wyniku skakania, ciągłego siadania na brzegu materaca, stawania lub umieszczania ciężkich przedmiotów na materacu,
  2. Zniszczenie wkładu w wyniku stosowania niewłaściwego stelaża (niezgodnego z zaleceniami Producenta).
  3. Gwarancja nie obejmuje artykułów zakupionych  z ekspozycji.
  4. Gwarant zastrzega sobie prawo do tolerancji ujemnej (niedomiar) oraz dodatniej (nadmiar) na szerokości i długości wkładów materacowych na poziomie ok 2 cm.
  5. Gwarant zastrzega sobie prawo do tolerancji ujemnej (niedomiar) stelaży, która wynosi odpowiednio: ok. 1 cm na szerokości oraz ok. 4,5 cm na długości. 23. Gwarant zastrzega sobie prawo do łączenia elementów wkładu, co nie powoduje obniżenia jakości wyrobu.
  6. Gwarant nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszczerbek na zdrowiu, jeżeli wynika on z niewłaściwego (niezgodnego z Zasadami Użytkowania) 

 

 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: sklep@lozkanawymiar.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

 

Odwiedź nasze sklepy stacjonarne

Chcesz zobaczyć nasze łóżka na żywo, sprawdzić jakość i dopytać o szczegóły?
Zapraszamy do naszych salonów stacjonarnych!

 

Poniatowice

Janki